اس ام اس جدید اذر 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 1253
:: بازدید سال : 5609
:: بازدید کلی : 92984

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس جدید اذر 90
یک شنبه 13 آذر 1390 ساعت 15:3 | بازدید : 467 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

به یادم باش که دریادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان فدای آن که یادم میکند یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر ، با مرامش کیش و ماتم میکند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم
آنچه می ماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند ما نیستیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم
گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست
قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست
 دور باشد از وجودشون هر چی غم و هر چی بلاست
گفتم سلامی عرض کنم نگین فلانی بی وفاست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فراموش شدنی نیستند آنان که با خط مهر بر قلبمان حک شدند حتی اگر دورند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من در تب عشق تو اسیرم ، بگذار که جان از تو بگیرم
یا با نفس تو زنده باشم یا اینکه به جای تو بمیرم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتمت با من بمان گفتی که یارت نیستم / روشنی بخش و چراغ شام تارت نیستم
 در تمام تار و پود من تنیده یاد تو / ای که از من غافلی ، غافل ز یادت نیستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه عشق است دل بسته بودن به تن /به دلبستگی تار بر خود متن
همی عشق دارد به دل بستگی/که عشق است پایان دلبستگی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتو تو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل اگرخارنداشت.. دل اگربی غم بود.. اگر از بهر‎ ‎پرستو قفسی تنگ نبود.. زندگی‎ ‎, عشق ,‎ ‎اسارت ,‎ ‎قهر‎ ‎, آشتی ..همه بی معنابود....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد
“بلندم کن “

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم ...!
این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنی  زندگی من است ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم
و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم
حالا که دلتنگتم زمان ایستاده.
<



:: برچسب‌ها: اس ام اس جدید اذر 90 , اس ام اس عاشقانه جدید اذر 90 , , اس ام اس جدید اذر1390 , اس ام اس اذر90 ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: